Malin ♥ Wictor {Bröllopsfotograf i Tylösand}

När jag och Anna kom till Hotell Tylösand morgonen den 11 maj började vi dagen med att knacka på fel hotellrumsdörr där det bodde en dam som inte alls förstod varför två fotografer ville komma in hos henne. Det visade sig att vi skulle till rummet mitt emot, och jag är glad att vi hittade dit. Malin och Wictors bröllopsdag bjöd på strålande Halmstad-väder, en egendesignad bröllopsklänning och en helt unik präst som i sitt tal efter vigselakten mest pratade om vin (!!). Vigseln ägde rum i lilla St Olofs Kapell bara några stenkast från stranden och även om det var en väldigt liten och mörk kyrka, blev jag helt förälskad i den. Se bara alla detaljer och det fantastiska taket, en helt underbar vigselplats. Jag hoppas verkligen att jag får komma dit igen. Festen var på resturang Salt vilket även det var ett fulländat val, med andra ord, det här var ett helt fantastiskt bröllop på alla sätt. Tack igen Malin och Wictor för att jag fick äran att föreviga er stora dag ♥
Bröllopsfotograf - Bröllopsfotografering - Fotograf Halmstad - Halland - Hotell Tylösand - Porträttfotograf - Resturang salt - S:t Olofs kapell - Tylösand
2
Rebecca

Riktigt fina Bea! :) Och vilken fantastisk festlokal!

Svar: Tack! Jaa visst är det!!
Beatrice Bolmgren

Cicci Feinstein - Fotograf

Skoknytarbilden är lätt min favvo, annorlunda och assnygg bild från ett bröllop!

Svar: Vad roligt, det är faktiskt min second shooter Anna som kan ta på sig äran för den bilden!
Beatrice Bolmgren