Bli inspirerad!

 
Jag har haft mitt pinterest konto i över ett år nu, men den senaste tiden har jag varit dålig på att använda det. När vi startade upp BröllopsGlamours pinterest för att samla inspiration till läsarna slog det mig att jag borde ju faktiskt göra det samma. Så jag bytade namn på min privata pinterest, tog bort en del och lät en del personliga saker vara kvar. Sedan skapade jag några nya boars för er, mina läsare och kunder. Här är ett exempel: 
 
Ni är ett par som ska bli fotograferade av mig. Ni har aldrig tidigare ställt er tillsammans framför en kamera. Det är kvällen innan fotograferingen och ni har tittat igenom alla mina gamla kärleksbilder. Då klickar ni även på länken till min pinterest och hittar en board som heter Kärlek/förlovning. Vips, så finns där massor av andra fotografers bilder med ännu mer av pose inspiration för er. Och eftersom det är jag som samlat bilderna där vet ni att jag älskar bilderna och poserna. Givetvis är det aldrig min avsikt att kopiera en bild, att härma en annan fotograf. Väljer ni mig kommer ni alltid att få min prägel på bilderna, MEN alla måste få inspireras av något, och här delar jag min inspiration med er!