Fotoböcker och stockholmsresa

Vinterbröllop 9 februari 2013
 
Jag är så laddad inför det här våren, det händer så mycket roligt! I fredags kom jag äntligen igång med att beställa fotoböcker och jag har ägnat fler timmar idag åt att designa, det är hur roligt som helst, kan knappt vänta tills jag får böckerna i handen! Det känns också riktigt bra att kunna erbjuda mina kunder vackra och unika album av bra kvalité, ska beställa hem några provex nu som jag kommer att kunna ha med mig på alla framtida möten med blivande brudpar så att de också kan bli lika lyriska som jag. Jag har dessutom fått bokat biljetter till årets första stockholmsresa som kommer att äga rum om exakt en månad, den 23-24 mars. Kommer att vara där med en vän för lite jobb och nöje. Det finns även utrymme för om någon skulle vara intresserad av att boka en porträttfotografering i innerstaden, allt från familj- och kärleksporträtt till fina bilder bara på dig själv. Vet du redan nu att du är intresserad så hör gärna av dig.

Nu är det nog dags för mig att laga lite söndagsmiddag och krypa ner i sängen, om jag nu lyckas dra mig från album designen vill säga.