Vlado ♥ Anna {Parfotografering i Halmstad}

Hur ska man hitta ord för detta underbara par? Snart är det ett år sedan jag träffade dem för första gången. Det var på en bröllopsmässa, jag hängde med Bröllopsglamour och Anna ställde ut sina bilder i båset mitt emot med Vlados sällskap. Efterdet höll vi trevande facebookkontakt i några månader tills en dag då det blev bestämt att Anna skulle följa med mig på en bröllopsfotografering i februari. Det sa klick, och sedan dess har det blivit fikor, pizzakvällar och kanske för många sena kvällar framför Creative live, chattande om våra favoritfotografer och drömmar. Ja som ni kanske förstår är Anna också fotograf. Hennes hemsida hittar ni här. Det är hon som har tagit min facebookprofilbild på företagssidan. För några veckor sedan började vi planera in en fotografering med Annas bättre hälft (förutom jag då) då de gifter sig i september. Det blev en hel del amerikansk inspiration och vi sollade igenom våra favoritbloggar och gick på stan för att leta rekvestia. Förutom att det var en magisk kväll, såå mycket kärlek i luften och att vi hade otroligt roligt, så slutade det med den stora frågan: Vill du bli vår bröllopsfotograf? Jag är nog världens lyckligaste icke-förlovade fotograf (för den förlovade är ju Anna). Nu räknar jag ner dagarna till bröllopet och vet att det kommer bli helt fantastiskt! 
 
Bröllopsfotograf - Fotograf - Förlovningsfotografering - Halland - Halmstad - Parfotografering - Sweden - engagement session - kärleksfotografering - weddingphotographer
2
Becca

Alltså Beatrice! Jag dör lite just nu, herregud vilka bilder! Det bästa jag sett från dig, otroligt vackert !!! Det är några få fotografers bilder som jag tänker "fan, önskar jag tagit dem" och detta är såna bilder. Fy sjutton vad duktig du är !

Svar: Åh Becca! Förlåt för att jag inte svarat, har så mycket nu. Herregud vad fina ord, jag blir rörd! TACK så mycket fina fina du <3
Beatrice Bolmgren

Becca

Svar: Det är ingen fara alls. Det viktigaste är att du ser det ;)