Sommaren som försvann

Idag är det den 31 augusti och nu börjar det kännas som att sommaren är över. Jag är i full gång med att göra album och tackkort till tidigare brudpar och det återstår bara två bröllop till i år (vad jag vet än så länge). Det har varit en bra sommar, men det gör lite ont att jag inte kunnat njuta av den. Veckan i Alicante i juni är näst intill den enda solgimt jag fick, annars spenderade jag dagarna och kvällarna med att jobba. Jag har faktiskt inte ens badat i havet i Sverige i år..  Nästa sommar ska jag verkligen göra allt i min makt för att endast jobba som bröllopsfotograf och kunna vara ledig några dagar i veckan, på mina egna villkor. Jag är dock inte bitter över min sommar, jag har träffat så otroligt mycket underbara människor, brudpar och haft så himla roligt. Nu det börjar närma sig höst börjar ett nytt kapitel i mitt liv. På tisdag börjar jag plugga design, ett treårigt program som förhoppningsvis kommer ge mig fler verktyg och perspektiv på att utveckla mitt företag och mig själv som företagare med. Så ja, jag kommer att fortsätta med mitt företag precis som innan, ni behöver inte vara oroliga. De senaste 10 dagarna har jag varit med på nollnigen och trivts som fisken i vattnet, jag tror verkligen att jag gjort rätt val. Så ja, det här var sommaren 2013, nu kör vi vidare och jag längtar verkligen efter att se vad detta kommande år kommer att ge. 
 
1
Fanny

du klarar allt du tar dig för Bea! Heja!!