Min, Anna och Björns tvåårsdag

Idag för exakt två år sedan fotograferade jag mina första bröllopsporträtt (bortsett från mina grannars bröllop 2010 där jag fotade tillsammans med en annan fotograf). Jag var supernervös den dagen och var på plats på stranden i Ängelholm över en timme innan vi hade bestämt att träffas, blev bjuden på äpplejuice av en gammal dam som bodde brevid och tyckte synd om mig som satt ute i värmen (ja det var varmt då, inte som i år då det inte ens börjat grönska än..). I början var vi alla nervösa, jag placerade brudparet direkt i den starka solen på stranden och det blev väl sådär, efter en stund letade vi oss ner bland klitterna och helt plötsligt klickade det. Gud vad lycklig jag var när jag gick därifrån, jag kände att det där bara måste jag få göra mer, och så blev det ju! För er som vill se fler bilder finns det ett inlägg här i min gamla blogg. 
Bröllop - Bröllopsfotograf - Fotograf Ängelholm - Klitterhus
1
Linnea

Tänkte bara säga att jag precis hittat hit, tycker du tar jättehärliga bilder :)

Svar: Tackm mycket, hoppas du tittar hit igen då )
Beatrice Bolmgren